Nye børn og forældre

Du er altid velkommen til at komme og besøge os i Legehjørnet, hvis du overvejer, om dit barn skal starte hos os. Så viser vi dig hele huset, fortæller om vores hverdag, og om hvad vi kan tilbyde dit barn og dig.

Ring og aftal en tid på telefon: 40140143

Starten i Legehjørnet

Det er en stor oplevelse for dit barn at starte i en ny vuggestue- eller børnehavegruppe. Derfor anbefaler vi forældre til nye vuggestuebørn, at vi sammen bruger 1-2 uger på at give dit barn og dig en god og tryg start i huset. Det giver barnet god tid til at prøve at sove, spise, lege og være her uden forældre. Personalet er altid klar til en grundig snak om dit barns trivsel og nye hverdag i denne periode.

Adresse og transport

Adresse: Oliebladsgade 9, 2300 København S.

Offentlig transport: Vi er placeret 50 m. fra bus 5A ved Amagerbrogade og 150 m. fra metrostationen Amagerbro.

Find Legehjørnet på Google Maps

Læs mere her:

Skriv dit barn op til Legehjørnet

Indkøring

Priser og tilskud